Tvåsimmar

Alla inlägg den 26 december 2012

Av Sara&Andrea - 26 december 2012 21:13

Varning, eventuella stavnings fel kan uppstå!

Varning (2) Kan bli en lite förvirrande start på denna historia, men om du ser detta täcken ¤ innan en bild/en text betyder det att Amal inte har träffat den personen för en hon kommer till skolan.


Hej, jag heter Amal. jag är tretton år och ska börja på en liten privat skola i Sunset valley.

Alla mellan tretton och femton i mitt skoldistrikt måste gå där även dem man hatar..

Nu ska jag presentera mina vänner min familj.

Och btw är jag supernärvös för första dagen i min nya skola..


Till vänster ser ni min mamma, Mia. Hon gillar att laga mat och att kära ner sig i pojkband..

Till höger ser ni Min mammas nya killa Timmy. Jag vet inte hur de två hittade varandra men en sak vet jag Timmy föraktar mig och min syster. Särsilt min storasyster.

Min stora syster Mirriam är supersmart och hon hatar Tim. 

Men hon har en egen pojkvän som heter Markus.

 

Detta är Mirriams pojkvän Markus.

Mamma hatar honnom som i hatar hatar honnom. 

Jag kan inte fatta varför, för Markus hjälper mig med läxorna, har ett bra jobb, fick högsta betyg i allt utom gymnastik men vem behöver det när han jobbar på en bank. Han bjöd till och med Mirriam att följa med på hans familjs semester.


Detta är min mormor Danielle.

Mamma gillar inte mormor, jag vet inte varför för mormor är jätte snäll.


Detta är jag Amal.

Jag vet inte vad jag ska säga mer en att jag inte gillar mitt utseende.

  ¤

Detta är min bästa och ända vän hitils Nathalie

hon är snygg som en foto modell så jag fattar inte varför hon äns pratar med mig.

Här kommer en bild till på henne.

¤

Som sakt var. Snygg som en foto modell.. 


Vad ska man säga mer en att jag inte träffat dem en?

 

Det var allt hittills ( stavning? ) vad tyx? ^^

Jag hoppades ni gillade allt hittills..

   Heej dåå   Radom Smiley.

 

Presentation


Välkommen till vår simsblogg! Vi som har bloggen heter Sara och Andrea och vi är 13 år gamla.
Bloggens uppdatering är ganska oregelbunden så om vi inte uppdaterar så ofta, få inte panik (då vi antagligen håller på med något spelrelaterat.) Vi har m

Omröstning

Hur ofta läser du vår blogg?
 Ofta!
 Ganska ofta..
 Typ aldrig
 Är det här en blogg o.O??!

Veckans Blogg Vinnare 2013

Historier på bloggen

     

 

Only The Good Die Young

 

Ett nytt liv (ny)

 

Neadless Alley (ny)

 

Nya Amal Avsnitt

Fråga på

8 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

RSS

Vi

 


Ovido - Quiz & Flashcards