Tvåsimmar

Alla inlägg under november 2012

Av Sara&Andrea - 29 november 2012 10:02

Hej!

Jag har spelat in en simslåt:


Det är inte världens bästa video men låten är bra!



//Sara
 

Hej

Av Sara&Andrea - 28 november 2012 19:28

Hello!!


Sara här    


Jag ( och Andrea) har inte hunnit blogga


Vi hinner helt enkelt inte


Men vi tänkte berätta att

vi tänkte döpa om bloggen 


Vi tänkte att den kunde heta tvåsimmar.bloggplatsen.se

Vad tycker ni??

Ni får komma med förslag


 

Min favo-bild   

 

Like It

 

Första badet i havet ( O.o det rimmade   )

Bra gjort Rose!!   

   

Hundar tycker också om tvn.

 

Husse läser tidningen och hundarna kollar på tv

Precis som det ska vara   



//Sara


Av Sara&Andrea - 20 november 2012 19:01

Det är jag igen.   

Alltså Sara   


Som ni fått veta:

Dea (Andrea) är andrabloggare på bloggen.

Vi kommer ha den tillsammans.

Vi är även två bästisar.     

Hon har årstider men jag får inte det av mina föräldrar.  


         


Ps. Jag har tatt dom   


Haha rolig smilie   


See Ya


        // Sara


Av Sara&Andrea - 20 november 2012 18:55


  Hihi Snacka om Blåfrusen Bokstavligen!

Puss    o Kram 

/Andrea


Av Sara&Andrea - 20 november 2012 17:51

Hej!

Detta är mitt första inlägg i bloggen, ni kanske kommer ihåg mig.

Sara skrev om mig innan i ett tidigare inlägg (tror jag   ) hehe..


Jag ska berätta lite om mig själv:

Jag är en tjej på 12 vintrar,

Btw heter Andrea. Nej inte Andreas/André/Anders  ANDREA!

Jag älskar Sims 3 årstider som jag nyss köpte!  Andrea gilla!  

Är beroende av Facebook. (andrea bokmal fredman)

Har hafft några tidigare bloggar som jag tröttnat på..   Yolo

Älskar No,So,Svenska,English,Bild o Sappere!

Är galen i allt ätbart godis (inte Saltlackris/sötlackris/lackris/vanlig lackris/brun lackris/Salt Choklad=  )

Gillar att busa och att vara allmänt störande   

Tycker om hästar (Ska börja på Närk) sök på google om du inte vet vad det är...


Jag tror det var allt. Om ni ska ställa några frågor skriv Andrea på kommentarens rubrik.


Här kommerAlla mina Sims 3 årstider bilder!

                                         

Finaste bliden!

               Nu Kommer några Lite.. Udda bilder     


KALT??!     

OOps Det var inte meningen!    


Nämen FY INGEN JACKA !!    

 

Okej nu ändrade jag mig. DET HÄR ÄR KALLT!     

Så går det när man Klär sig tunn klätt! FY!   Randoom Smiley.  


LoL Hon Är ju Blå!  

Nej Shit jag glömde, jag bor nära Göteborg + är  Svensk½ o Nya Zeeländsk½! ( KIWII) 

Hehe..

Puss    &  Kram  Kan inte sluta skratta åt den Smileyn!

/ Andrea


Av Sara&Andrea - 15 november 2012 15:29

Ursäkta att jag inte har varit

inne så mycket jag har haft det lite

jobbigt.      Jag har:


               Fått raderat den familj som jag spelat

               Livet som tonåring med. Och hållt

               på med att fixa en ny historia.


               2. Haft några prov och jobbiga läxor




Ps. Den nya historian kommer inom kort.   

Presentation


Välkommen till vår simsblogg! Vi som har bloggen heter Sara och Andrea och vi är 13 år gamla.
Bloggens uppdatering är ganska oregelbunden så om vi inte uppdaterar så ofta, få inte panik (då vi antagligen håller på med något spelrelaterat.) Vi har m

Omröstning

Hur ofta läser du vår blogg?
 Ofta!
 Ganska ofta..
 Typ aldrig
 Är det här en blogg o.O??!

Veckans Blogg Vinnare 2013

Historier på bloggen

     

 

Only The Good Die Young

 

Ett nytt liv (ny)

 

Neadless Alley (ny)

 

Nya Amal Avsnitt

Fråga på

8 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2012 >>>

RSS

Vi

 


Skapa flashcards