Tvåsimmar

Alla inlägg den 18 december 2012

Av Sara&Andrea - 18 december 2012 01:53

Som sakt vi landade i Nya Zeeland för typ 2 timmar sedan

efter en låååååååååååååååååååååååång åktur på 23 timmar..  

Min släkt kan inte svenska men de skulle hjälpa mig att kopla up mig på

deras nätvärk.. De tog typ 10 minuter innan jag kom på att man kunde 

byta språk till Engelska..   Men sen gick det bra! Yeay!!  

Har inte hunnit ta några bilder för jag har inte satt på simset än.. ^^

Men jag bjuder på en bild på mina älskade marsvin hemma i sverige, 

 de bor hos min mormor, hoppas de inte blir för skrämda av katterna (hon har 2) en är EXTREMT lat

och den andra är hyperaktiv 24 7.


Okej här är bilden:  

H: Trixi ( syrrans) V: Pepsie (min)


// Andrea

Presentation


Välkommen till vår simsblogg! Vi som har bloggen heter Sara och Andrea och vi är 13 år gamla.
Bloggens uppdatering är ganska oregelbunden så om vi inte uppdaterar så ofta, få inte panik (då vi antagligen håller på med något spelrelaterat.) Vi har m

Omröstning

Hur ofta läser du vår blogg?
 Ofta!
 Ganska ofta..
 Typ aldrig
 Är det här en blogg o.O??!

Veckans Blogg Vinnare 2013

Historier på bloggen

     

 

Only The Good Die Young

 

Ett nytt liv (ny)

 

Neadless Alley (ny)

 

Nya Amal Avsnitt

Fråga på

8 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

RSS

Vi

 


Ovido - Quiz & Flashcards