Tvåsimmar

Alla inlägg under oktober 2012

Av Sara&Andrea - 24 oktober 2012 15:32

Hej,

Som rubrikien lyder så kommer jag inte kunna lägga ut

Livet som tonåring på ett tag...

Jag kan inte spela The Sims 3 (pappa låter mig inte spela på

hans profil och jag kan inte spela på min).

Tråkigt eller hur... -.-"

Random Bilder:

         


See ya!!

Av Sara&Andrea - 18 oktober 2012 18:34

Hej!

Jag har lite bråttom men för att fatta sig kort KOMENTERA!!!!


   Jag vill gärna att du komenterar om du vill att jag ska ändra på något

   Om du vill kan du komma med ett förslag om jag ska starta en berättelse.

   Skriv negativa saker om min blogg, men inte typ: Jag hatar din blogg.  O.s.v

  

Bjuder på en random bild

 



Ps. vilken dag vill ni att jag fixar ett avsnitt av Livet som Tonåring?


   //Sara

Av Sara&Andrea - 17 oktober 2012 16:28

Hej Alla!


Först och främst vill jag säga förlåt för den dåliga uppdateringen.

Jag har haft lite fullt upp och jag har även börjat om på nytt ( alla mina saker jag gjort på sims blev

raderade)



Jag har tänkt göra en berättelse som ska heta  Livet som tonåring.

Den ska handla om Heylie, en tjej i en stor och fattig familj, och hur hennes liv är.

Men det finns också andra personer som kommer att vara huvudpersonen.


Låt mig inleda med lite fakta om personerna:



Heylie Willows

  

Heylies familj består av: Mormor Sue, Mamma Jessica, Pappa Jason, Lillasyrran Em (Barn), Lillebrosan Johan (barn), Lillasyrran Jackie (Småbarn), Lillebrosan Christopher (Småbarn), Katten Josefin och Kattungen Eko

Heylie var lite som en mamma för sina småsyskon. När föräldrarna är på jobbet så tog hon hand om dom. När hennes morfar Jack dog så bestämde sig Mormor Sue för att flytta in hos dom. Då fick Heylie äntligen lite Tonårstid. Efter att ha bott i Appalosa Plains i hela sitt liv så bestämde hennes mamma och pappa att dom skulle flytta till Riverwiew. Då blev hon helt förstörd. Hon skolkade från skolan och kastade ägg på folks hus. Efter flytten så fick hennes mamma och pappa bra jobb och Heylie trivdes i skolan, efter ett tag så flyttade dom in i ett nytt hus....

Egenskaper: Älskar naturen   Bokmal    Tursam    Vänlig

    

Jess Von Rosén

Familj: Pappa Lary, Mamma Louise, Lillebrosan Sam (barn), Lillasyrran Janet (småbarn)

Jess har alltid varit en av dom populära. Tack vare hennes pappas förmögenhet på ca 1000 0000 § så är hon en stor kändis. Men Jess är egentligen inte en snobbig skönhet, hon är vänlig och hjälpsam. När Jess är ensam hemma så läser hon mest.

Egenskaper: Bokmal   Kasmaratisk   Atletisk    Vänlig



Ps. Det finns några till som är huvudpersoner men dom kommer i ett annat inlägg   


  //Sassy

Av Sara&Andrea - 7 oktober 2012 19:00

Hej

Alla mina Simssaker har raderats!   


Jag kommer inte kunna göra mer Historien Om Annika

men jag karnske kan göra en annan historia.   


//Sara

Ps. Bjuder på några bilder.

  

Meteor på väg! (Blev den första som slått ner på mitt spel)

 

Bang!

 

 

 

 

 

Rädd Sim

 

En rädd sim till

 

Yttligare en rädd sim.

 

Var är metioren?

 

Aha där   

 

- Ser du stjärnan Josef?

- Japp

 

Love U <3

 

Hjort son hoppar!? Ser roligt ut !

 

En av mina simmars låtsaskompis. (Hon heter Lova (Låtsaskompisen))

 

- Aaah Kallt!

 

- Blommerna doftar ljuvligt.

 

- Vad gjorde jag för fel!?

 

Nu är jag min Maria.

 

Nu är jag det inte

 

 En sim som är nerkyld. ( En sim har kastat en besvärjelse på en annan)

 

 

Paddifierade simmar   

 

 

 

 

 

    


Så det var allt för mig. Ses!

:(

Av Sara&Andrea - 1 oktober 2012 14:31

Hallu igen......


Är lite ledsen...     


Har alla mina familjer på pappas data-profil   

Men måste spela från min...     

Det betyder att jag inte kan göra inlägg om Historien om Annika och Min Leagacy Familj i den senaste framtiden...   

Men det kan ådna sig   

//Sara

Presentation


Välkommen till vår simsblogg! Vi som har bloggen heter Sara och Andrea och vi är 13 år gamla.
Bloggens uppdatering är ganska oregelbunden så om vi inte uppdaterar så ofta, få inte panik (då vi antagligen håller på med något spelrelaterat.) Vi har m

Omröstning

Hur ofta läser du vår blogg?
 Ofta!
 Ganska ofta..
 Typ aldrig
 Är det här en blogg o.O??!

Veckans Blogg Vinnare 2013

Historier på bloggen

     

 

Only The Good Die Young

 

Ett nytt liv (ny)

 

Neadless Alley (ny)

 

Nya Amal Avsnitt

Fråga på

8 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

RSS

Vi

 


Ovido - Quiz & Flashcards