Tvåsimmar

Alla inlägg den 10 maj 2013

Av Sara&Andrea - 10 maj 2013 10:40




 Hello alla läsare (om vi fortfarande har några)

Jag skapade några simmar idag som jag tänkte visa.

Snart ska jag nog börja med nästa Needless alley historien

för den var rolig att skriva.

 

Detta är simmen som kom upp när jag började skapa ett hushåll.

Inte så särskilt snygg..

Jag gjorde om simmen lite om det märks.

  Hon heter Tilia Hassel och är älva.

 

Detta är hennes bästis Patrice.

Hon är något knäpp..

 

Detta är hon och hennes pojkvän (med ett namn som är omöjligt att komma ihåg.

 

Humörlampa   

 

Han friar!!! Han blev vit av humörlampan.

 

Dom ska få en bebis   

(det är inte hans barn men det behöver han inte veta,

hon hade en annan kille innan.)

De kommer att bli lyckliga tillsammans.

   

Älskade nalle, jag visste inte att man kunde göra så.


Sorry för detta asdåliga inlägg men jag ville väldigt gärna lägga upp

de här bilderna..


/Andrea 

ps.  Håll utkik efter Needless alley avsnitt!

ps.2   Om ni vill att jag ska skapa en sim åt er, skriv i kommentarerna/frågerutan.


Presentation


Välkommen till vår simsblogg! Vi som har bloggen heter Sara och Andrea och vi är 13 år gamla.
Bloggens uppdatering är ganska oregelbunden så om vi inte uppdaterar så ofta, få inte panik (då vi antagligen håller på med något spelrelaterat.) Vi har m

Omröstning

Hur ofta läser du vår blogg?
 Ofta!
 Ganska ofta..
 Typ aldrig
 Är det här en blogg o.O??!

Veckans Blogg Vinnare 2013

Historier på bloggen

     

 

Only The Good Die Young

 

Ett nytt liv (ny)

 

Neadless Alley (ny)

 

Nya Amal Avsnitt

Fråga på

8 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

RSS

Vi

 


Ovido - Quiz & Flashcards