Tvåsimmar

Alla inlägg den 26 januari 2013

Av Sara&Andrea - 26 januari 2013 18:22

Okej vi börjar med historien sen nyheterna.. Eller?

Sorry att det tog så lång tid men jag har varit sjuk och

haft skype-föreläsning.. Jusste ja tack för att vi fått nytt besöksrekård (stavning)

nästa månad slår vi väll nytt eller?! Litar på er.

Eller vi kanske inte har några trogna läsare   

Nä nu får de bli skärpning så jag hinner innan min kompis kommer!


 

Valentin: -Tack för att du kom.

Amal: Mmm..

Valentin: Ska vi göra något galet?

Amal: Vad??

Valentin: Bada!

Amal: Valentin, det är tio grader i vattnet!

 

Utan att vänta vadar Valentin ut i vattnet.

Amal: Vänta på mig!

Hon vadar ut i vattnet. Det är faktiskt ganska skönt.


Hon simmar ut i vattnet, gör kullerbyttor och volter. Hon känner sig helt fri.

Men hon ser inte polisbilen som kört upp på stranden..

Plötsligt hör hon Valentin:

-Amal, göm dig det är polisen!

Amal: Va?

 

 

Du där! Kom hit!

Hon ser sig frågande omkring.

Där ser hon polisen, han står utanför polisbilen.

Hon tar sig upp till vattnet och springer mot bilen.


 





 Polisen: Jaha vad har vi här då. En smitare.

Amal: Va, jag?

Polisen: Tro inte att jag inte känner igen dig från 

kiosken du rånades övervaknings kamera.

Amal: Nej jag har alebi. Jag är här med min kille.

Polisen: -Ja ser då ingen mer på strandenen du.

Du får allt komma med till stationen!

Hon gick in i bilen. Hon kände sig både rädd och sviken. Vart var Valentin?

På stranden står han kvar och ser efter polisbilen. Varför vågade Han inte gå fram?

  

Efter en stund i bilen är de framme vid polisstationen.

Polisen: -Kom med nu!

Amal: Okej sluta knuffas!

Polisen: Ta det lugnt nu!

 

 

Efter som att Amal inte hade något alebi och poliserna

aldrig hittade den riktiga boven fick Amal tillbringa

en månad i fängelse plus skadestånd till kiosken som

¨hon rånade¨ men hon träffade en ny vän.

 Henne och Amal får ni läsa mer om 

när universitetsliv kommer ut!


Nu till nyheten:

Jag ska försöka att ladda ner Pose player, då kan jag göra 

snyggare headers och sådant. (Vet ni inte vad Poseplayer är sök på google.)


Hinner inte skriva mer nu, min kompis kommer om fem minuter så 

Tjingeling

 

Av Sara&Andrea - 26 januari 2013 13:42

Vi har fått ett unika besöksrekord denna månad.

Detta kommer vi att fira!! 

Snart kommer ett avsnitt av I Nattens Skugga och även ett avsnitt av Syskona Adams

 


// <En Mycket Glad Sara

Presentation


Välkommen till vår simsblogg! Vi som har bloggen heter Sara och Andrea och vi är 13 år gamla.
Bloggens uppdatering är ganska oregelbunden så om vi inte uppdaterar så ofta, få inte panik (då vi antagligen håller på med något spelrelaterat.) Vi har m

Omröstning

Hur ofta läser du vår blogg?
 Ofta!
 Ganska ofta..
 Typ aldrig
 Är det här en blogg o.O??!

Veckans Blogg Vinnare 2013

Historier på bloggen

     

 

Only The Good Die Young

 

Ett nytt liv (ny)

 

Neadless Alley (ny)

 

Nya Amal Avsnitt

Fråga på

8 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

RSS

Vi

 


Ovido - Quiz & Flashcards