Tvåsimmar

Alla inlägg den 27 september 2012

Av Sara&Andrea - 27 september 2012 19:42

 Hallu every one!

Här kommer några bilder som jag har tatt på sims!

Nu börjar jag bli en bra bloggerska igen   


En hjort :D

 

En tvättbjörn som välter ner soperna hela tiden   

 

En bild när en sim speler piano med svart ljus på.

 

                                       Sötizzzzz

 

                                              Sötizzz Nr. 2

 

En små ledsen sim.

 

Ett bröllop mellan Andrea och Jones ( Två simmar )

 

Det här är Smilla (Överst) och Morris ( Underst), en av mina kompisars katter ( I sim-verision såklart   

 

Elina lagar pannkakor, hoppas dom inte blir brända......

   

Elina lagar Varmkorv, hoppas att den smakar bra!

Beily Swain = Bella Swan ???!

   

Min första leagacy-medlem Lusiana Leagacy ( Mer info om min leagacy-familj kmr snart )

Av Sara&Andrea - 27 september 2012 19:39

Hejsvejs alla!   

Min bästis Andrea ( Dea )

kmr att blogga ibland.


Bsv


  // Saraxxx

Av Sara&Andrea - 27 september 2012 18:52

Haj alla!

Som rubriken anger så har jag bytt adress från: http://simshistoria.bloggplatsen.se/ <---- (Felaktig adress)

Till: http://sassysimsnorden.bloggplatsen.se/


 // Sara

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till vår simsblogg! Vi som har bloggen heter Sara och Andrea och vi är 13 år gamla.
Bloggens uppdatering är ganska oregelbunden så om vi inte uppdaterar så ofta, få inte panik (då vi antagligen håller på med något spelrelaterat.) Vi har m

Omröstning

Hur ofta läser du vår blogg?
 Ofta!
 Ganska ofta..
 Typ aldrig
 Är det här en blogg o.O??!

Veckans Blogg Vinnare 2013

Historier på bloggen

     

 

Only The Good Die Young

 

Ett nytt liv (ny)

 

Neadless Alley (ny)

 

Nya Amal Avsnitt

Fråga på

8 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<<
September 2012 >>>

RSS

Vi

 


Ovido - Quiz & Flashcards